31.01.2010 г.

Обяснение в любов

Това е посланието на тази картичка. Направена е с много любов и е предназначена за Мъжа до мен. Чувствата ми към него са непроменени вече 17 години /леле, остаряхме/. Дори станаха по-силни с годините и преживените заедно неща. Ще се опитам да я запазя в тайна от него до 14 февруари, макар че за любовта всеки ден може да е празник. Имам да му казвам още много неща, но ще го направя на четири очи :)


 Идеята за картичка с прозорче отдавна се върти из главата ми, но доби ясен изглед едва след като видях публикацията на Чигес. И аз, като нея, използвах този урок. Много е лесно, опитайте и вие. Картинки са рисувани лично от мен /моделите са от нет-а/ и оцветени с акварелни моливи:
 
  

 Фонът зад момчето е направен на принципа на декупажа - със салфетка и лепило Ц-200. Хартиите са на Memory Keepers.  Много са красиви, нали. Ето и вътрешното оформление:

  

И още няколко кадъра на "летящите" сърца, които са на 4 нива - дано да става ясно от снимките:

  
  

С тази картичка ще участвам в предизвикателството на Картичкофуриите.

  

Хубав ден и много вдъхновение от мен! 



12 Comments:

Биляна said...

Прекрасна картичка, направена е с много любов и това и личи. красиви хартии, много успешни рисунки и чудесна идея.

Билба

Анонимен said...

Леле,нямам думи...Как ги правите тези красоти,разкош...Да знаеш,тази ми е любима...И благодаря за зачетения коментар,аз все още нямам блог...Целувки,Рали

Unknown said...

Много е красива! Имаш още един почитател в мое лице :).

Sunny said...

Невероятно сладурска картичка!Много е хубава - топла и богата!Личи си, че е правена от сърце!
А идеята е просто вдъхновяваща!!!

Colorfully yours, sunny {}

Ivolina said...

Това си е цяла приказка направена на картичка. Чудесна е.

Creative said...

Олее, чудна е! Наистина приказна!

Chiges said...

Ели, прекрасна е! Наистина е цяла приказка :). Много мило ми стана докато четях.
А детайлите са страхотно изпипани- поздравления и за тях, и за прекрасните рисунки!

Nana said...

Ели, приказна е, както и това което си написала в публикацията. А, ако само можех да тисувам като теб, колко пари за готови печати бих си спестила. :)

~Gery~ said...

От тази картичка блика толкова много романтика... Половинката ти е щастливец, че украсяваш живота му и галиш душата му!

КаРи said...

Останаха ми очите. Прекрасна идея и изпълнение. А което е най-хубаво- нестандартна е!

Усмихна снежния ми ден!

Анонимен said...

Всем привет, Да... Нам ешо далеко до такого...

Анонимен said...

Интернет магазин музинструментов продает качественные гитары от известных производителей Yamaha и Gibson. Гитара купить недорого отличного качества возможно теперь любому, работает услуга доставки гитар на дом.
Gitara.In.Ua Yamaha, Gibson, Epiphone: [url=http://gitara.in.ua]гитара[/url]