22.01.2010 г.

Предай нататък Hande made подарък

Едва сега смогнах да направя и изпратя всичките коледни подаръци /не се смейте много/. Но по-добре късно отколкото никога!
Така че вече официално се включвам в тази твърде вълнуваща игра, за която разбрах от блога на Чигес. И именно тя стана причина да направя моят блог факт. Благодаря, Теди!
Условието е да сте сред първите 5, които напишат коментар към тази публикация и в рамките на 12 месеца да очаквате Hande made подарък от мен и ... да предадете нататък ;)

7 Comments:

Ваня said...

Пу аз да съм първа.Много бух се радвала да получа подарък направен от тебе , защото знам че ще е изключителен!

Creative said...

Ех, знаех си, че нещо съм забравила. :( Бях видяла публикацията на Теди за тази игра и страшно ми хареса, щях да се включвам, обаче вече не помня какво се случи, че не успях тогава, оставих го за малко по-късно и така си и остана забравено. :(
Затова сега се Записвам при друга невероятна Творечка. :))

арт_мама said...

Момичета, благодаря, че се записахте! С огромно удоволствие ще измайсторя по една изненада за вас! Ще се постарая това да стане доста преди да изтече крайният срок от 12 месеца :)

k_savova said...

Много харесвам ръчно изработени нещица. Опитвам се и аз да сътворя нещо, но съм много непостоянна. Макар и да не ми се отдава рисуването и да ми липсва голямо въображение, като един истински творец разчитам изцяло на музата си. Пробвала съм квилингови картички, декупаж, бродирани картички и по-употито бродирам. Ще се радвам някой да направи нещо за мен, ей така без да ме познава, но от сърце :)

sunny said...

Пиша с надеждата, че не съм закъсняла!
Страхотна идея! Много ми допада ще се радвам и аз да участвам

Усмивкиии :)))

арт_мама said...

Ехей, станахте точно 5 - Ваня, Криейтив, К_Савова, Съни и ... Рали, която малко се е объркала и е изявила желание за участие под друга публикация. Много се вълнувам, че поглеждате в блога ми и че искате да ви подаря по нещичко, направено от мен. Ще бъде наистина от сърце!!! Адресите може на лични в бг-мама или на скайп newart_mama. Пожелавам ви прекрасни, изпълнени с много усмивки дни! А аз ще се постарая някои от усмивките да са провокирани от мен :)

Мама на Ежко said...

Ела в моя блог за подарък ;)