2.03.2010 г.

Аз и Двете елши

С голяма радост искам да се похваля, че получих своята поръчка от Двете елши - единствен по рода си магазин в България, рай за картичкоманяците! И колко хубаво е, когато трябва да чакаш само два дни, за да пипнеш с ръка мечтаните материали, които са с високо качество и работата с тях е несравнимо удоволствие! А цените - мога да кажа, че са много добри! Никак не е за пренебрегване и факта, че ако има нещо, което те притеснява относно поръчката, Рали и Ем са насреща и любезно и бързо ще разрешат всеки възникнал прблем.
Ето и първата ми творба, вдъхновена от новите ми съкровища:


Използваните хартии са на Basic Grey. Печат на Penny Black "Прегърни ме", отпечатан с мастило StazOn. Това са две от нещата, за които си мечтая от доста време. Обичам да рисувам, но процеса ми отнема доста време, а то за мен е много ценно. Е, изключително съм доволна. Печатите са с много добро качество. Казвам печатите, защото освен този, си поръчах "Заешки разговор", също на Penny Black и  един чудесен комплект на Pepper & Friends. А мастилото е перфектно. Бързосъхнещо, водоустойчиво, с ярък цвят. Малко се притеснявах при оцветяването с акварелните моливи, особено когато дойде реда на водата, но притесненията ми се оказаха напълно излишни :). Елемента с картинката е изрязан с ножица на Dovecraft, "Колониално". С нея се реже с такава лекота и хартия, и картон. Изобщо няма нищо общо с ножиците с релеф, които съм използвала до момента. Маргаритките са от пънч на Dovecraft - продукт, със същото високо качество, както на изброените до момента.


Брадсовете също са от Елшите - Мини Тропик. Имат чудесни цветове.  За вътрешното оформление използвах един печат от комплекта Pepper & Friends.

 

Да не пропусна - използвах и пънч сърце, но сега ще ви изненадам - той не е от Двете елши - подарък ми е от Нана, за който много й благодаря! 

 
И да не си мислите, че това е всичко?! Има още няколко нещица, които са също толкова прекрасни - надявам се скоро да мога да ви ги покажа в поредния ми проект :).

Е, изводът от цялата публикация е, че аз и Двете елши сме неочаквано добра комбинация! Опитайте и вие - гарантирам, че резултатът ще е фантастично удоволствие с дълъг, омайващ послевкус!

8 Comments:

Creative said...

Прекрасна творба! Качеството си е качество! И честито за новите придобивки! Да си ги ползваш със здраве и много вдъхновение! :)

Chiges said...

Да, прекрасна комбинация сте :). Наистина е страхотно да работиш с качествени материали (отново браво на елшите за начинанието), но твоето присъствие е много ярко в тази картичка :). Очарователна е! И страхотно оцветена!

Nana said...

Ели, ако някога трябва по някакъв повод да ми изпратиш картичка, може ли да е тази? /blush
Много е сладка, а от ентусиазма ти за новите неща, се почувствах все едно аз съм ги поръчала и имам. :)

Rali said...

Лелеееее, направо сълзи ми напират в очите - така ме трогна.... честно казано, така ми оправи настроението! БЛАГОДАРЯ ТИ!!!
А картичката е просто невероятна!!!
Браво мила!

~Gery~ said...

Честитоооо:) И новите ти нещица са супер и картичката е страхотна :) Сега като запретнеш ръкави, няма спиране хихихи:)

Маги said...

Честити придобивки! Още много такива красоти да сътвориш с тях! :)

krechi said...

Честито и от мен! Нямам търпение да видя още картички с новите ти придобивки!

Анонимен said...

прочетете целия блог, доста добър