6.02.2010 г.

Всеки ден е празник

Да, напоследък всеки ден се превърна в празник за мен. Вчера получих страхотната картичка от Нана, а днес отново имам супер изненада. Ето я и нея:


Прекрасна е, нали! Това е неочакван подарък от една голяма сладурана  - Гери,  Блещучка /въпреки, че я познавам само виртуално, сигурна съм, че и наистина е такава :)/. Непременно се отбийте в нейния блог и поразгледайте наоколо. Ще останете възхитени от таланта й.
А аз ще се възхищавам на красивата й картичка и милите й думи! Вижте само каква подходяща картинка и какво послание ми е избрала - аз наистина съм като една майка- орлица, надвиснала над своите момчета. Само дето моите са две, но нищо не се знае - може и три да станат ;)


Благодаря ти, Гери! 

6 Comments:

Nana said...

Ели, чудесна картичка ти е направила Герито. Не смея да попитам за повод ли е? :) Надписа толкова се връзва на картинката, че ме умилява още повече.

Rony said...

Невероятна е, както всяко нещо което прави Гери! Представям си коло приятно чуство те е обзело като си я
видяла, благородно ти завиждам!!!

Анонимен said...

Чудесна картичка, завиждам ти за прекрасните изненади

Билба

Ivolina said...

Прекрасна картичка. Всички неща на Гери са вълшебни като нея самата.

Chiges said...

Прекрасни изненади са ти спретнали момичатата :). Много им се зарадвах и аз.
Като ти гледам снимките все повече оценявам коментарите ти за моите :D. Определено знаеш какво да правиш с фотоапарата.

Sharon Caudle said...

Beautiful!!